‌ 🔻فرمانده نداریم ….. یک تانک چیفتن هم آن طرف‌تر ر‌ها شده بود

‌ 🔻فرمانده نداریم...

🆔 @oralhistoryiran
✍ از جنت آباد که بیرون آمدم تعداد زیادی سرباز را دیدم که در کنار دیوار قبرستان دراز خوابیده بودند به نظر می‌رسد خسته و گرسنه اند.
یک تانک چیفتن هم آن طرف‌تر ر‌ها شده بود. از اینکه توی این شرایط این ‌ها بیکار و بی عار روی زمین افتاده‌اند و بعضی‌هایشان هم سیگار می‌کشیدند عصبانی شدم رفتم جلو و با پرخاش گفتم:خجالت نمی‌کشید،گرفتید اینجا خوابیدید،مگه نمی‌بینید دشمن اومده تو شهر،داره مردم نابود می‌کنه؟ میخواد شهر رو بگیره
صدای یکی، دو نفرشان در آمد که:خب ما چکار کنیم؟ فرمانده نداریم"
🆔 @oralhistoryiran
📚دا: سیده اعظم حسینی. ص124