خاطرات فوتبال قسمت دوم. محمد نظرزاده🔴

خاطرات فوتبال قسمت دوم
محمد نظرزاده🔴
@oralhistori
دوره راهنمایی را در مدرسه خواجه نصیرالدین طوسی واقع در خیابان وحید معروف به چهار راه مدرسه‌ها درس خواندم. به خاطر افراط در بازی فوتبال سه سال تحصیلی این دوره را از سال 59 تا 64 به مدت شش سال خواندم. با توجه به اینکه سمت کاپیتانی تیم رو داشتم با گرفتن وانت، بچه‌ها رو برای بازی سر زمین‌های فوتبال سعدآباد(تختی)، فردوسی در خیابان تهران و زمین کارگران واقع در فلکه فردوسی می‌بردم. مرخصی‌ها و فرار از درس برای فوتبال، خوشایند برخی دبیران نبود. بارها توسط آقایان شیرچی، دبیر زبان انگلیسی، خاک‌برگردان، دبیر ریاضی و دبیر علوم تنبیه شدم. حاصل شش سال فعالیت ورزشی رشته فوتبال برای این مدرسه، مقام سوم سال 62، مقام دوم سال 63 و کسب قهرمانی سال 64 در ناحیه یک آموزش و پرورش بود. در این سال با انتخاب در تیم ناحیه یک، برای انجام مسابقات به کاشمر رفتیم.

تاریخ شفاهی
@oralh ارتباط با ما
https://telegram.me/oralhistori