✍️ آموزش نامه نگاری (۵).. درون مایه‌ی این نامه: به فرمانداری در راستای درخواست لوله کشی گاز

✍️ آموزش نامه نگاری (۵)

درون مایه ی این نامه: به فرمانداری در راستای درخواست لوله کشی گاز

برادر بزرگوار اقای .....
فرماندار گرامی شهر .....
پیوست درخواست لوله کشی گاز و بهره مندی از سوخت پاک
با درود و سپاس
بایستی به آگاهی تان برسانم
بنده ...... به نمایندگی از مردم خیابان ...... بنا بر پاره ای از گرفتاری ها که نبودن سامانه ی گازرسانی برای مردم پیش آورده است از شما بزرگوار خواهشمندیم درباره ی لوله کشی گاز در خیابان ..... دستورهای کارامد را به نگارش در آورید.
همچنین بنابر این که زمستان در پیش است و پیامدهای نبود گاز خانگی بیش از پیش نمایان می شود از شما برادر ارجمند که همواره با تلاش و دلسوزی ویژه یار و یاور مردم بوده اید خواهشمندیم دستور فرمایید کارهای بایسته برای کاهش گرفتاری های ناشی از نبود لوله کشی گاز با شتاب بیشتری به پیش برده شود. پیشتر از تلاش و همراهی شما در این باره سپاس گذار هستیم.

نشانی:

#نامه_نگاری
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

🖊 پارسی را درست بیاموزیم

https://t.me/joinchat/AAAAAEGB2GsvoJEB5fYvVw
🌷🌷🌺🌺🌷🌷