🔶 در این کانال میآموزیم: 🔹آموزش نکات دستوری، ویرایشی 🔹بهبود و آموزش نامهنگاری 🔹آموزش رزومه نویسی 🔹و ... 📥 ارتباط با ما: @rastivadorosti
✍️ از اعراب هم عربیتر شدهایم!
✍️ از اعراب هم عربی تر شده ایم!
💠 دو واژه "اقلاً و اکثراً" به دلیل غیر منصرف بودن (=دستور زبان عربی)، حتی در عربی تنوین نمیگیرند و کاربست تنویندار آنها نادرست است ولی ما ایرانیان غرق در این زبان بیگانه شده ایم و نشانه های زبان آنها را بیشتر از خودشان به کار می بریم (حتی بیشتر از خودشان!!).
✳️ در زبان پارسی بهتر است به جای این دو واژه ی بیگانه (اقلاً و اکثراً)، واژگان زیر را کاربریم:
🔸 دستکم
🔸 بیشتر
〰〰〰〰〰〰〰〰
🖊 پارسی را درست بیاموزیم
https://t.me/joinchat/AAAAAEGB2GsvoJEB5fYvVw
🌷🌷🌺🌺🌷🌷