✍️ از اعراب هم عربی‌تر شده‌ایم!

✍️ از اعراب هم عربی تر شده ایم!


💠 دو واژه "اقلاً و اکثراً" به دلیل غیر منصرف بودن (=دستور زبان عربی)، حتی در عربی تنوین نمی‌گیرند و کاربست تنوین‌دار آنها نادرست است ولی ما ایرانیان غرق در این زبان بیگانه شده ایم و نشانه های زبان آنها را بیشتر از خودشان به کار می بریم (حتی بیشتر از خودشان!!).

✳️ در زبان پارسی بهتر است به جای این دو واژه ی بیگانه (اقلاً و اکثراً)، واژگان زیر را کاربریم:
🔸 دست‌کم
🔸 بیشتر
〰〰〰〰〰〰〰〰

🖊 پارسی را درست بیاموزیم

https://t.me/joinchat/AAAAAEGB2GsvoJEB5fYvVw
🌷🌷🌺🌺🌷🌷