🔴 سقراط:.. من داناترین فردم!. چون تنها کسی هستم که می‌دانم،

🔴 سقراط:

من داناترین فردم!
چون تنها کسی هستم که می‌دانم،
چیزی نمی‌دانم،
در حالی که دیگران هنوز به نادانی
خود آگاه نیستند!

☑️ بعدها این جهل سقراطی، جهلِ فرهیخته نامیده شد.

〰〰〰〰〰〰〰〰

@parsido