✍ کاربرد درست مصدر بردن.. 💠 با واژه «استفاده» نباید فعل «بردن» را به کار برد

✍ کاربرد درست مصدر بردن

💠 با واژه "استفاده" نباید فعل"بردن" را به کار برد. برخی به اشتباه همانند بهره بردن، سودبردن و فایده بردن، استفاده بردن را هم به کار می‌برند که نادرست است.

❇️ نمونه

🔹 من از کلاس شما استفاده بردم.
🔹 من از کلاس شما استفاده کردم.

☑️ از میان دو گفتار بالا گفتار دوم درست است.

〰〰〰〰〰〰〰〰

🖊 پارسی را درست بیاموزیم

https://t.me/joinchat/AAAAAEGB2GsvoJEB5fYvVw
🌷🌷🌺🌺🌷🌷