🔶 در این کانال میآموزیم: 🔹آموزش نکات دستوری، ویرایشی 🔹بهبود و آموزش نامهنگاری 🔹آموزش رزومه نویسی 🔹و ... 📥 ارتباط با ما: @rastivadorosti
چو ایران نباشد تن من مباد. بدین بوم و بر زنده یک تن مباد. دریغ است ایران که ویران شود
چو ایران نباشد تن من مباد
بدین بوم و بر زنده یک تن مباد
دریغ است ایران که ویران شود
کنام پلنگان و شیران شود
بسی رنجبردم در این سال سی
عجم زنده کردم بدین پارسی
بیفکندم از نظم کاخی بلند
که از باد و باران نیابد گزند
نمیرم از این پس که من زنده ام
که تخم سخن را پراکنده ام
🔹 اول بهمن ، زادروز حکیم ابوالقاسم فردوسی سخنور نامی و نویسنده شاهنامه بزرگ گرامی باد.
@jaynegareh