🔶 در این کانال میآموزیم: 🔹آموزش نکات دستوری، ویرایشی 🔹بهبود و آموزش نامهنگاری 🔹آموزش رزومه نویسی 🔹و ... 📥 ارتباط با ما: @rastivadorosti
✍ با کمال تاسف!.. ✅ و به جای «درکمال پستی» گفت: بانهایت پستی
✍ با کمال تاسف!
💠 بارها دیده و شنیدهایم که میگویند یا مینویسند: با کمال تاسف، درکمال ناباوری، در کمال پستی، درکمال بیچشم و رویی و ... ولی باید بدانیم که واژه ی "کمال" در امور مثبت به کار میرود، نه منفی؛ یعنی میتوان گفت: درکمال خوشبختی یا با کمال مسرت و ....
✅ به جای در"کمال ناباوری" میتوان گفت: ناباورانه
✅ و به جای "درکمال پستی" گفت: بانهایت پستی
〰〰〰〰〰〰〰〰
🖊 پارسی را درست بیاموزیم
https://t.me/joinchat/AAAAAEGB2GsvoJEB5fYvVw
🌷🌷🌺🌺🌷🌷