✍ با کمال تاسف!.. ✅ و به جای «درکمال پستی» گفت: بانهایت پستی

✍ با کمال تاسف!

💠 بارها دیده و شنیده‌ایم که می‌گویند یا می‌نویسند: با کمال تاسف، درکمال‌ ناباوری، در کمال پستی، درکمال بی‌چشم و رویی و ... ولی باید بدانیم که واژه ی "کمال" در امور مثبت به کار می‌رود، نه منفی؛ یعنی می‌توان گفت: درکمال خوشبختی یا با کمال مسرت و ....

✅ به جای در"کمال ناباوری" می‌توان گفت: ناباورانه
✅ و به جای "درکمال پستی" گفت: بانهایت پستی

〰〰〰〰〰〰〰〰

🖊 پارسی را درست بیاموزیم

https://t.me/joinchat/AAAAAEGB2GsvoJEB5fYvVw
🌷🌷🌺🌺🌷🌷