از مامون خلیفه عباسی پرسیدند که چرا نرد را به شطرنج ترجیح می‌دهد؟. وى پاسخ داد:

از مامون خلیفه عباسی پرسیدند که چرا نرد را به شطرنج ترجیح می دهد؟
وى پاسخ داد:

اگر در نرد ببازم می توانم بخت و اقبال را ملامت كنم اما اگر در شطرنج ببازم جز ملامت خويش چاره ای نخواهم داشت...

〰〰〰〰〰〰〰〰

🖊 پارسی را درست بیاموزیم

https://t.me/joinchat/AAAAAEGB2GsvoJEB5fYvVw
🌷🌷🌺🌺🌷🌷