✍️ آموزش نامه نگاری (۳).. موضوع نامه: انتقال دانش آموز و نام نویسی در مدرسه

✍️ آموزش نامه نگاری (۳)

موضوع نامه: انتقال دانش آموز و نام نویسی در مدرسه

به نام خدا


هنگامه: ١٣٩۶/٠۵/٢۴

سرپرست گرامی اداره آموزش و پرورش شهرستان .....

جناب آقای/سرکار خانم......


با احترام، ضمن فرستادن رونوشت حکم جابجایی شماره.......روز.....اداره.....، من به این شهرستان منتقل شده ام. خواهشمند است دستور فرمایید فرزندم ......را در کلاس.....دبیرستان.....که به محل زندگی ما نزدیک است ثبت نام کنند.
پرونده و تمام پیشینه آموزشی نام برده را برای آگاهی شما و هرگونه اقدام به وسیله ی فرزندم ارائه کرده ام.


نام و نام خانوادگی امضا


#نامه_نگاری
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

🖊 پارسی را درست بیاموزیم

https://t.me/joinchat/AAAAAEGB2GsvoJEB5fYvVw
🌷🌷🌺🌺🌷🌷