✍ ساده و روان بنویسیم …✅ به نمونه زیر نگاه کنید …در اطلاعیه‌ی یکی از روابط عمومی‌ها نوشته شده بود:

✍ ساده و روان بنویسیم


✅ به نمونه زیر نگاه کنید.

در اطلاعیه ی یکی از روابط عمومی ها نوشته شده بود:
"طی توافق به عمل آمده باشرکت ....همکاران می توانند از خدمات مجتمع ...با تخفیف استفاده کنند"
❎ ترکیب "طی توافق به عمل آمده .."هم دور از زبان معیار است و هم به ساده نویسی آسیب زده است. پس باید به جای این عبارت پبچیده و نازیبا جمله های همانند و روان را به کار ببریم؛
پس از توافق باشرکت ....
در پی توافق با شرکت ...
با موافقت شرکت...

〰〰〰〰〰〰〰〰

🖊 پارسی را درست بیاموزیم

https://t.me/joinchat/AAAAAEGB2GsvoJEB5fYvVw
🌷🌷🌺🌺🌷🌷