🔶 در این کانال میآموزیم: 🔹آموزش نکات دستوری، ویرایشی 🔹بهبود و آموزش نامهنگاری 🔹آموزش رزومه نویسی 🔹و ... 📥 ارتباط با ما: @rastivadorosti
✍ ساده و روان بنویسیم …✅ به نمونه زیر نگاه کنید …در اطلاعیهی یکی از روابط عمومیها نوشته شده بود:
✍ ساده و روان بنویسیم
✅ به نمونه زیر نگاه کنید.
در اطلاعیه ی یکی از روابط عمومی ها نوشته شده بود:
"طی توافق به عمل آمده باشرکت ....همکاران می توانند از خدمات مجتمع ...با تخفیف استفاده کنند"
❎ ترکیب "طی توافق به عمل آمده .."هم دور از زبان معیار است و هم به ساده نویسی آسیب زده است. پس باید به جای این عبارت پبچیده و نازیبا جمله های همانند و روان را به کار ببریم؛
پس از توافق باشرکت ....
در پی توافق با شرکت ...
با موافقت شرکت...
〰〰〰〰〰〰〰〰
🖊 پارسی را درست بیاموزیم
https://t.me/joinchat/AAAAAEGB2GsvoJEB5fYvVw
🌷🌷🌺🌺🌷🌷