✍️ حرف اضافه‌ی «به».. 🔸به دانشکده رفتم

✍️ حرف اضافه‌ی «به»

💠 حرف اضافه‌ی «به» جدا از واژه‌ی (اسم و ضمیر) پس از خود نوشته می‌شود.

✅ باید بنویسیم:

🔸به دانشکده رفتم
🔸به خانه‌ی دوستم می‌روم.
🔸به او گفتم.
🔸به شما می‌گویم.
🔸دو به اضافه پنج، هفت می‌شود.
🔸من به واسطه پریسا با رعنا آشنا شدم.

🚫 ولی ننویسیم:

🔹بدانشکده رفتم.
🔹بخانه‌ی دوستم می‌روم.
🔹باو گفتم.
🔹بشما می‌گویم.
🔹دو باضافه پنج، هفت می‌شود.
🔹من بواسطه پریسا با رعنا آشنا شدم.

〰〰〰〰〰〰〰〰

🖊 پارسی را درست بیاموزیم

https://t.me/joinchat/AAAAAEGB2GsvoJEB5fYvVw
🌷🌷🌺🌺🌷🌷