🔶 در این کانال میآموزیم: 🔹آموزش نکات دستوری، ویرایشی 🔹بهبود و آموزش نامهنگاری 🔹آموزش رزومه نویسی 🔹و ... 📥 ارتباط با ما: @rastivadorosti
✍️ حرف اضافهی «به».. 🔸به دانشکده رفتم
✍️ حرف اضافهی «به»
💠 حرف اضافهی «به» جدا از واژهی (اسم و ضمیر) پس از خود نوشته میشود.
✅ باید بنویسیم:
🔸به دانشکده رفتم
🔸به خانهی دوستم میروم.
🔸به او گفتم.
🔸به شما میگویم.
🔸دو به اضافه پنج، هفت میشود.
🔸من به واسطه پریسا با رعنا آشنا شدم.
🚫 ولی ننویسیم:
🔹بدانشکده رفتم.
🔹بخانهی دوستم میروم.
🔹باو گفتم.
🔹بشما میگویم.
🔹دو باضافه پنج، هفت میشود.
🔹من بواسطه پریسا با رعنا آشنا شدم.
〰〰〰〰〰〰〰〰
🖊 پارسی را درست بیاموزیم
https://t.me/joinchat/AAAAAEGB2GsvoJEB5fYvVw
🌷🌷🌺🌺🌷🌷