🔶 در این کانال میآموزیم: 🔹آموزش نکات دستوری، ویرایشی 🔹بهبود و آموزش نامهنگاری 🔹آموزش رزومه نویسی 🔹و ... 📥 ارتباط با ما: @rastivadorosti
عدم:.. این واژه به معنای «نیستی و نابودی» است و در زبان پارسی بهتر است ازبه کار بردن آن پرهیز کنیم
عدم:
این واژه به معنای" نیستی و نابودی" است و در زبان پارسی بهتر است ازبه کار بردن آن پرهیز کنیم.
به جای عدم موفقیت، بنویسیم: ناکامی
به جای عدم اطلاع ، بنویسیم: بی اطلاعی یا نا آگاهی
به جای عدم آشنایی، بنویسیم: نا آشنایی
🖊 پارسی را درست یاد بگیریم
https://t.me/joinchat/AAAAAEGB2GsvoJEB5fYvVw
🌷🌷🌺🌺🌷🌷