عدم:.. این واژه به معنای «نیستی و نابودی» است و در زبان پارسی بهتر است ازبه کار بردن آن پرهیز کنیم

عدم:

این واژه به معنای" نیستی و نابودی" است و در زبان پارسی بهتر است ازبه کار بردن آن پرهیز کنیم.
به جای عدم موفقیت، بنویسیم: ناکامی
به جای عدم اطلاع ، بنویسیم: بی اطلاعی یا نا آگاهی
به جای عدم آشنایی، بنویسیم: نا آشنایی


🖊 پارسی را درست یاد بگیریم

https://t.me/joinchat/AAAAAEGB2GsvoJEB5fYvVw
🌷🌷🌺🌺🌷🌷