✍ جمع.. 💠 «ین» نشانه جمع عربی است

✍ جمع

💠 "ین"نشانه جمع عربی است. در فارسی بهتر است این واژه‌ها را با نشانه جمع فارسی یعنی"ان" جمع ببندیم،
مانند:
معلمان به جای معلمین
منتقدان به جای منتقدین
معاصران به جای معاصرین
مخالفان به جای مخالفین
مورخان به جای مورخین
برخی از این واژه‌ها را می‌شود با "ها" جمع بست مانند: معلم‌ها، منتقدها و... .

〰〰〰〰〰〰〰〰

🖊 پارسی را درست بیاموزیم

https://t.me/joinchat/AAAAAEGB2GsvoJEB5fYvVw
🌷🌷🌺🌺🌷🌷