از طالقانى سوال شد که چرا در مجلس روى صندلى نمیشیند؟ …کانال دانش سیاست

از طالقانى سوال شد که چرا در مجلس روى صندلى نمیشیند؟ …کانال دانش سیاست

از طالقانى سوال شد كه چرا در مجلس روى صندلى نميشيند؟ درپاسخ گفت: کسی که روی این صندلی راحت نشست نمیتواند قانونی بنویسد که بدرد روی زمین نشستگان بخورد!


🎯کانال دانش سیاست👇👇👇
@policypaper