خسته‌ام خسته. دکلمه‌ای از خسرو شکیبایی.. سلام، حال همه ما خوب است،

🎧 خسته ام خسته
🎙دکلمه ای از خسرو شکیبایی

سلام، حال همه ما خوب است،
ملالی نیست جز گم شدن گاه به گاه خیالی دور،
كه مردم به آن شادمانی بی سبب می گویند.
نامه ام باید كوتاه باشد ، ساده باشد ، بی حرفی از ابهام و آینه ،
از نو برایت می نویسم
حال همه ما خوب است
اما تو باور مكن... !


🎯کانال دانش سیاست👇👇👇
@policypaper