✡️ بهایی‌های ایرانی که برای اسرائیل جاسوسی می‌کردند!

✡️ بهایی‌های ایرانی که برای اسرائیل جاسوسی می‌کردند!
💠خاطره حجةالاسلام علی‌اکبر محتشمی پور در گفت‌وگو با سایت جماران:

1️⃣ تا به حال چند بار به فلسطین رفته‌ام. اما یکی از خاطراتم این است که حدود 8 - 10 سال پیش سفری به اردن داشتم. یک روز با چند تا از بچه‌هایی که بلد منطقه بودند، تصمیم گرفتیم بخشی از مرز را ببینیم.

2️⃣ دریاچه‌ی طبریه، مرز بین سوریه و اردن و سرزمین‌های اشغالی فلسطین است. آب دریاچه مربوط به اردن و سوریه است ولی اسرائیل آنها را محروم کرده است.

3️⃣ یک روز صبح تمام این مرز را طی کردیم، جایی بود که یک جاده‌ی مرزی بین فلسطین و اردن وجود دارد. منتها اسرائیلی‌ها آن طرف را فنس و سیم خاردار کشیده‌اند. سربازهای اسرائیلی هم در آن سوی مرز حضور داشتند.

4️⃣ به یک روستا رسیدیم که یک قسمتش در اردن بود و یک قسمتش در سرزمین‌های اشغالی فلسطین.

5️⃣ گفتند که اهالی این روستا همه ایرانی هستند، بهایی‌های ایرانی. کارشان هم جاسوسی است. اینها خبرهایی که از کشورهای عربی و منطقه و ایران دریافت می‌کنند، به آن طرف می‌رسانند؛ کارشان فقط همین است.

🎯کانال دانش سیاست👇👇
@policypaper