هیچگاه مردمانت را دشمن یا عناصر دشمن مخوان. زیرا دو اصل دارد:

هیچگاه مردمانت را دشمن یا عناصر دشمن مخوان. زیرا دو اصل دارد:

هیچگاه مردمانت را دشمن یا عناصر دشمن مخوان
زیرا دو اصل دارد:

یا اینقدر ظالم بودی که مردم خودت دشمنت شده‌اند،

یا آنقدر ضعیف بودی که دشمنانت مردمت را کنترل میکنند...

جوزف گوبلز

🎯کانال دانش سیاست👇👇👇
@policypaper