جیمز کلاپر، مقام سابق آمریکایی: در خصوص ایران منزوی شده‌ایم.. مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا:

جیمز کلاپر، مقام سابق آمریکایی: در خصوص ایران منزوی شده‌ایم.. مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا:

🚩 جیمز کلاپر، مقام سابق آمریکایی: در خصوص ایران منزوی شده‌ایم

➖ مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا:

🔹«در حال حاضر ما در نوعی انزوا هستیم و من فکر می‌کنم شاید بقیه کشورها دوست دارند حتی بدون آمریکا بر سر ساز و کاری برای حفظ برجام مذاکره کنند.»

🎯کانال دانش سیاست👇👇👇
@policypaper