️زمان ناصرالدین شاه، صد هزار مبلغ مسیحی زن و مرد توسط اروپایی‌ها به ایران وارد شدن و برنامه‌های خودشون رو اجرا کردن …تو شهرهای مخت

⛔️زمان ناصرالدین شاه، صد هزار مبلغ مسیحی زن و مرد توسط اروپایی‌ها به ایران وارد شدن و برنامه‌های خودشون رو اجرا کردن.

🔻تو شهرهای مختلف مدرسه تاسیس کردن به اسم مدرسه مسیحی‌ها و بعد از مدتی به طرق مختلف مسلمانان رو هم مجاب کردن فرزندانشون رو ببرن مدرسه‌های اونها.

🔻نتیجه این شد که خیلی آهسته و آروم فرهنگ دینی رو از مردم گرفتن...

⛔️به نظرتون الان از این کارها نمی‌کنن⁉️
تو برخی مدارس و مهد کودک‌های ما نفوذ نکردن⁉️

🎯کانال دانش سیاست👇👇👇
@policypaper