در خانه‌ی کسی را بدزدیدند. او برفت و در مسجدی کند و به خانه برد!.. گفتند چرا در مسجد کنده‌ای؟

در خانه‌ی کسی را بدزدیدند. او برفت و در مسجدی کند و به خانه برد!

گفتند چرا در مسجد کنده‌ای؟

گفت: در خانه من دزدیده‌اند و خداوند این دردزد را می‌شناسد، در را به من سپارد و در خانه خود بازستاند...

👤 عبید زاکانی

🎯کانال دانش سیاست👇👇👇
@policypaper