اولین مقام ایران که بعد ازانقلاب در سازمان ملل سخنرانی کرد، رجایی بود. 🎯کانال دانش سیاست👇👇👇

اولین مقام ایران که بعد ازانقلاب در سازمان ملل سخنرانی کرد،رجایی بود
برای اثبات ستمگری رژیم شاه پای خود راروی میز گذاشت تا همه آثار شکنجه کف پایش راببینند
🎯کانال دانش سیاست👇👇👇
@policypaper