مسکو روند «دلارزدایی» را آغاز کرد

مسکو روند «دلارزدایی» را آغاز کرد

🔥مسکو روند «دلارزدایی» را آغاز کرد

وزیر توسعه اقتصادی روسیه: دلار به تدریج جایگاه خود را به عنوان ارز مرجع در جهان از دست می‌دهد و مسکو روند «دلارزدایی» را آغاز کرده است

«ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه: دلار ابزار فشار شده است؛ باید در نقش آن تجدیدنظر کرد

همچنین رؤسای جمهور چین و روسیه قراردادی امضا کردند که به موجب آن دلار از مبادلات تجاری دو کشور حذف و مبادلات دو کشور از این پس با ارز ملی «روبل» و «یوآن» انجام خواهد شد

🎯کانال دانش سیاست👇👇👇
@policypaper