کریمی قدوسی در مشهد به استخر فرح می‌رفت.. محمد هاشمی:. به آقای‌ هاشمی فحاشی می‌کنند

کریمی قدوسی در مشهد به استخر فرح می رفت

محمد هاشمی:
به آقای‌ هاشمی فحاشی می‌کنند. متهم می‌کنند و توهین می‌کنند این طبق قانون وظیفه مدعی‌العموم است که رسیدگی کند نه وظیفه خانواده.

اگر یک مداح فحاشی می‌کند اگر به جایی متصل نباشد وضعیت خودش را به خطر نمی‌اندازد که این حرف‌ها را بزند. مداح فحاش را برای همین روزها می‌خواهند.

آقای کریمی قدوسی می‌داند که استخر فرح کجاست. استخر فرح در حقیقت در مشهد است که وقتی آقای قدوسی فرمانده بسیج مشهد بود، برای شنا به آنجا می‌رفت و با دوستانش در آنجا درباره چنین مسائلی صحبت و رایزنی می‌کرد.

استخر فرح یک علامت و کد است بین آنها و الا در تهران چنین استخری وجود ندارد و این استخری که آقای‌ هاشمی در آنجا فوت شد، سال 77 ساخته شده است.

📚 دانش سیاست 👇👇👇
🆔 @policypaper