در زمان قاجار روزه نگرفتن بی‌دلیل بقدری ناپسند بود که گروهی که اغلب از ثروتمندها بودن از شب تا سحر مشغول قمار میشدن تا بتونن در طو

در زمان قاجار روزه نگرفتن بی‌دلیل بقدری ناپسند بود که گروهی که اغلب از ثروتمندها بودن از شب تا سحر مشغول قمار میشدن تا بتونن در طو

در زمان قاجار روزه نگرفتن بی‌دلیل بقدری ناپسند بود که گروهی که اغلب از ثروتمندها بودن از شب تا سحر مشغول قمار میشدن تا بتونن در طول روز بخوابن و روزه گرفتن اذیتشون نکنه!

🎯کانال دانش سیاست👇👇👇
@policypaper