و گفت: بیزارم از آن خدای که به طاعت من، از من خشنود شود و به معصیت من، از من خشم گیرد

و گفت: بیزارم از آن خدای که به طاعت من، از من خشنود شود و به معصیت من، از من خشم گیرد.
پس او خود در بند من است تا من چه کنم!

📕 تذکرة_الأولیاء
💭 عطار_نیشابوری

🎯کانال دانش سیاست👇👇👇
@policypap