اعزام نیروی بیشتر به خلیج فارس تنها اوضاع را بدتر می‌کند

اعزام نیروی بیشتر به خلیج فارس تنها اوضاع را بدتر می‌کند

💢 نیوزویک در مقاله‌ای به قلم «تام کونور» به موضوع اعزام نیروی نظامی بیشتر توسط آمریکا به خلیج فارس و پیشنهاد اخیر انگلستان برای تشکیل نیروی ائتلافی «عملیات نظارت دریایی» پرداخته و نوشته است:
«تاریخ نشان می‌دهد اعزام نیروی نظامی توسط آمریکا و متحدانش به حیات خلوت ایران، تنها اوضاع را بدتر می‌کند»

🎯کانال دانش سیاست👇👇👇
@policypaper