‏اوایل قرن بیستم جایی حوالی قم. بعضی هارو هم وسط دیوار میذاشتن و گچ میکردن

‏اوایل قرن بیستم جایی حوالی قم. بعضی هارو هم وسط دیوار میذاشتن و گچ میکردن

‏اوایل قرن بیستم جایی حوالی قم
چیزی که تو عکس می‌بینید مجسمه نیست، مردیه که به جرم دزدیدن دو خیار، طناب‌پیچی، آجرچینی و گچ‌گرفته شده و در انتظار مرگه !

بعضی هارو هم وسط دیوار میذاشتن و گچ میکردن
حتی در ایران ضرب المثل و یک نوع نفرین بوده که میگفتند:
«الهی بری لای جرز دیوار»


🎯کانال دانش سیاست👇👇👇
@policypaper