انسانها نادان به دنیا می‌آیند …. نه احمق … …آنها توسط آموزش احمق. میشوند ….!!

انسانها نادان به دنیا می آیند..

نه احمق....

آنها توسط آمـوزش احمـق
میشوند....!!"

برتراند راسل

به آنچه که خود می آموزید و به فرزندان خود و دیگران یاد میدهید توجه کنید
@politicalculture