می‌گویند با هرکس باید مثل خودش رفتار کرد.. هرکس هرچه به سرت آورد فقط خودت باش

می‌گویند با هرکس باید مثل خودش رفتار کرد.
شما گوش نکنید چون اگر چنین بود از منش و شخصیت هیچ کس چیزی باقی نمی‌ماند.
هرکس هرچه به سرت آورد فقط خودت باش.
نگذار برخورد نادرست آدم‌ها اصالت و طبیعت تو را خدشه دار کند
اگر جواب هر جفایی بدی بود که داستان زندگی ما خالی از آدم‌های خوب میشد.