پیری به نظرم چیزی نیست جز. بی‌آیندگی، واگر انسان دچار پیری. زودرس می‌شود، برای این است

پیری به نظرم چیزی نیست جز
بی‌آیندگی، واگر انسان دچار پیری
زودرس می شود، برای این است
که فردایی نمی بیند!


دولت آبادی

نتیجه: پس برای زندگی خود برنامه بریزیم. پیری در دنیای کنونی توهمی بیش نیست!