آدم‌ها سه دسته‌اند:. آنهایی که مرده‌اند،. آنهایی که زنده‌اند،

آدم ها سه دسته‌اند:
آنهایی که مرده‌اند،
آنهایی که زنده‌اند،
و
آنهایی که هنوز نمرده‌اند،
به خیابان ها بنگر!
خیابان‌ها مالامال از آدم‌هایی است که هنوز نمرده‌اند...!

@politicalculture