گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
جالب است بدانید اولین سیستم استخدام دولتی به صورت لشکری و کشوری به مدت ۴۰ سال خدمت و سپس بازنشستگی و گرفتن مستمری دائم، توسط سیستم
جالب است بدانيد اولین سیستم استخدام دولتی به صورت لشکری و کشوری به مدت ۴۰ سال خدمت و سپس بازنشستگی و گرفتن مستمری دائم، توسط سیستم حکومت هخامنشیان در ایران پایه گذاری شد!
@politicalculture