جالب است بدانید اولین سیستم استخدام دولتی به صورت لشکری و کشوری به مدت ۴۰ سال خدمت و سپس بازنشستگی و گرفتن مستمری دائم، توسط سیستم

جالب است بدانيد اولین سیستم استخدام دولتی به صورت لشکری و کشوری به مدت ۴۰ سال خدمت و سپس بازنشستگی و گرفتن مستمری دائم، توسط سیستم حکومت هخامنشیان در ایران پایه گذاری شد!

@politicalculture