گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
و چه خوب بود که آدمی میتوانست وقتی درد و مصیبتی دارد
و چه خوب بود که آدمی میتوانست وقتی درد و مصیبتی دارد
ماهها بخوابد و چندین ماه بعد آسوده و تازه نفس از خواب برخیزد!
اما هیچکس نمیتواند چنین کاری بکند و باید بیدار ماند و درد کشید و با دردهای خود کنار بیاید...
رومن رولان
@politicalculture