‍ و چه خوب بود که آدمی می‌توانست وقتی درد و مصیبتی دارد

‍ و چه خوب بود که آدمی می‌توانست وقتی درد و مصیبتی دارد
ماه‌ها بخوابد و چندین ماه بعد آسوده و تازه نفس از خواب برخیزد!
اما هیچ‌کس نمی‌تواند چنین کاری بکند و باید بیدار ماند و درد کشید و با دردهای خود کنار بیاید...

رومن رولان

@politicalculture