در اولین مسابقه که مربیگری میکردم، دعا کردم و از خدا خواستم که برنده بشویم، اما نبردیم

در اولین مسابقه كه مربیگری میكردم، دعا كردم و از خدا خواستم كه برنده بشویم، اما نبردیم
فهمیدم تیم مقابلم هم خدا دارد
پس از آن به بعد تلاش كردم.

الكس فرگوسن

@politicalculture