ما ایرانی‌ها در رده کم مصرف‌ترین کشورهای جهان از لحاظ مصرف برق هستیم!

ما ایرانی ها در رده کم مصرف ترین کشورهای جهان از لحاظ مصرف برق هستیم!
برخلاف انچه که گفته میشه سه برابر میانگین جهانی مصرف می کنیم.

ضعف های مدیریتی را با مقصر دانستن ملت ایران توجیه نکنیم.