نامه افلاطون به فرمانروا! …اندیشه و زبان مردمان با من و تو به گور نخواهند رفت

نامهُ افلاطون به فرمانروا !


اندیشه و زبان مردمان با من و تو به گور نخواهند رفت. پس جای دارد که من و تو ازآنچه مردمان پس از ما دربارۀ ما خواهند گفت غافل نمانیم و دراندیشۀ آینده باشیم زیرا طبایع نیک و شریف همواره در این اندیشه اند که نام نیکی از خود به یادگار بگذارند درحالی که مردمان عادی از این ماجرا غافلند.

@politicalculture