آدمهاى شاد. تمرکزشون رو داشته هاشونه،.. آدمهاى غمگین

آدمهاى شاد
تمركزشون رو داشته هاشونه،

آدمهاى غمگين
همه فكرشون رو نداشته هاشون

@politicalculture