گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
بعد از نماز ملا در بلندگو گفت:.. میخواهم کسى را به شما معرفى کنم که
بعد از نماز ملا در بلندگو گفت :
ميخواهم كسى را به شما معرفى كنم كه
قبلا دزد بوده،مشروب و مواد مخدر
مصرف ميكرده و هر كثافتكارى ميكرده
ولى اكنون خدا او را هدايت كرده و همه چيز را كنار گذاشته است..
بعد گفت:بيا احمد جان بلندگو را بگير و خودت تعريف كن كه چطور توبه كردى!
احمد آمد و گفت:من يك عمر دزدى ميكردم،معصيت ميكردم خدا آبرويم را نبرد.....
اما از وقتى كه توبه كردم اين ملا برای من آبرو نگذاشته است!
@politicalculture