تحریم ایرانی‌ها در المپیک زمستانی/ گوشی‌های سامسونگ به ورزشکاران ایران تعلق نمی‌گیرد!

تحریم ایرانی ها در المپیک زمستانی/ گوشی‌های سامسونگ به ورزشکاران ایران تعلق نمی‌گیرد!

خبرگزاری یونهاپ به‌نقل از کمیته المپیک کره‌جنوبی، خبر داده که ورزشکاران ایران و کره‌شمالی از دریافت تلفن‌های همراه هوشمند در طول بازی‌های المپیک زمستانی منع شدند. دلیل این تصمیم از سوی مقامات کره‌جنوبی تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران و کره‌شمالی اعلام شده است.

شرکت سامسونگ ۴هزار دستگاه گوشی هوشمند به کمیته المپیک زمستانی کره‌جنوبی اهدا کرده تا آنها را به‌عنوان هدیه در اختیار ورزشکاران قرار دهد!

🌐کانال اکونومیست فارسی
@economistfarsi

@politicalculture