+دروجودهرانسان، همیشه مبارزه‌ای وجود داردمانندمبارزه‌ی دوگرگ که یکی ازگرگهاسمبل بدیهاودیگری سمبل خوبی هاست

+دروجودهرانسان،همیشه مبارزه‌ای وجود داردمانندمبارزه ی دوگرگ که یکی ازگرگهاسمبل بدیهاودیگری سمبل خوبی هاست
-کدام گرگ پیروزمیشود؟

"گرگی که تو به آن غذامیدهی"

@politicalculture