گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
+دروجودهرانسان، همیشه مبارزهای وجود داردمانندمبارزهی دوگرگ که یکی ازگرگهاسمبل بدیهاودیگری سمبل خوبی هاست
+دروجودهرانسان،همیشه مبارزهای وجود داردمانندمبارزه ی دوگرگ که یکی ازگرگهاسمبل بدیهاودیگری سمبل خوبی هاست
-کدام گرگ پیروزمیشود؟
"گرگی که تو به آن غذامیدهی"
@politicalculture