عتبارنامه، وی نیز استعفا خواهد داد

عتبارنامه، وي نيز استعفا خواهد داد. ولي نمي‌دانم چرا اين سخنان در رسانه‌ها منعكس نشد.

‌ واكنش مردم يزد با اين مساله چطور بوده و هست؟

همان‌طور كه گفتم من مدتي تهران بودم و از فضاي عمومي شهر و مردم خبر ندارم. ولي در هواپيما هم كه بودم تعدادي از چهره‌هاي سياسي كه من را مي‌شناختند و با ما همسفر بودند، جلو مي‌آمدند و از مساله رخ داده اظهار تاسف مي‌كردند. مردم يزد هم در فضاي مجازي به‌شدت به من لطف داشته و دارند و اين اقدام را محكوم مي‌كنند. حتي خبري در كانال‌هاي مجازي مردم يزد دست به دست مي‌شود كه در حمايت ازحقير و در محكوميت رفتار مسوولان، قرار است شنبه صبح در مقابل فرمانداري شهر يزد، تحصن آرام و مصالحت آميز داشته باشند.

اگر بخواهيد احساس يا تحليل خودتان از اين تصميم را بگوييد چه مي‌گوييد؟

فقط مي‌توانم بگويم كه متاسفم از اين همه تنگ‌نظري. البته واقعيت اين است كه برنده اصلي اين رخداد، من هستم چرا كه معروف‌تر و محبوب‌تر وشناخته شده‌تر شدم. اما مي‌خواهم از مسوولان سوال كنم كه اگر قرار باشد اين موضوع- يعني مسائل اقليتي- را در يك كفه و موضوعات ملي و منافع مردم شهر را در يك ترازو بگذارند، آيا واقعا ارزش اين‌همه حاشيه‌سازي‌هاي جورواجور را داشت؟ اميدوارم كه مسوولان كمي كلان تر و واقعي‌تر به مسائل بنگرند و همان‌طور كه شعار مي‌دهند به راي مردم احترام بگذارند.