از شیخ بهایی پرسیدند.. خدا را در کجا یافتی،.. گفت:

از شيخ بهایی پرسيدند

خدا را در كجا يافتی،

گفت:

در قلب كسانی كه بی ‌دليل مهربانند.

@politicalculture