اگر ازمن بپرسید؛.. میگویم که. گناه درخلوت را

اگر ازمن بپرسید؛

میگویم که
گناه درخلوت را
به تظاهر به تقوا
ترجیح میدهم....

آلبرت انیشتین

@politicalculture