‍ دیدگاه هیتلر در مورد معلمان.. دلیلش را از اوپرسیدند و اوگفت:

‍ دیدگاه هیتلر در مورد معلمان

هیتلردرجنگ جهانی دوم به تنها قشری که در کشورش اجازه واردشدن به جنگ نداد معلمین بودند و دستور داد معلمین را در سنگرهای زیرزمینی محبوس کنند.

دلیلش را از اوپرسیدند و اوگفت:
اگردرجنگ پیروز شویم برای جهانگشایی به انها نیاز داریم و اگر شکست بخوریم برای ساختن کشور به انها نیازداریم.