سقف برداشت از خودپردازها به ۵۰۰هزار تومان افزایش یافت

سقف برداشت از خودپردازها به ۵۰۰هزار تومان افزایش یافت

بر اساس بخشنامه بانک مرکزی و طبق روال سال‌های گذشته با هدف خدمات‌رسانی بهتر در روزهای پایانی سال، بانک ها و موسسات اعتباری عضو شبکه شتاب از روز جمعه ۲۵ اسفندماه سال جاری لغایت روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه سال آتی می توانند سقف مبلغ برداشت نقدی از خودپردازها را به صورت درون بانکی (غیرشتابی) به پنج میلیون ریال افزایش دهند.
@politicalculture