نقد کردن یا ایراد گرفتن.. اما ایراد گرفتن، سازنده نیست و هدف آن ضربه به کار یا اثر است

نقد کردن یا ایراد گرفتن

نقد کردن بر مبنای دانش نسبت به موضوعی صورت می گیرد که ضمن تحسین و تشویق کار ارائه شده، نقطه نظرات نقد کننده بیان می شود. اما ایراد گرفتن، سازنده نیست و هدف آن ضربه به کار یا اثر است.
اگر چه همواره بهترین کار، تمرکز بر کار و نظر خویش است و بخصوص از مانع تراشی برای اندیشه های سازنده ولو مخالف بپرهیزیم!

@politicalculture