گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
نقد کردن یا ایراد گرفتن.. اما ایراد گرفتن، سازنده نیست و هدف آن ضربه به کار یا اثر است
نقد کردن یا ایراد گرفتن
نقد کردن بر مبنای دانش نسبت به موضوعی صورت می گیرد که ضمن تحسین و تشویق کار ارائه شده، نقطه نظرات نقد کننده بیان می شود. اما ایراد گرفتن، سازنده نیست و هدف آن ضربه به کار یا اثر است.
اگر چه همواره بهترین کار، تمرکز بر کار و نظر خویش است و بخصوص از مانع تراشی برای اندیشه های سازنده ولو مخالف بپرهیزیم!
@politicalculture