گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
ابتدا تعمیرو تغییر!
ابتدا تعمیرو تغییر !
اکثر ما موضوع را وارونه فهمیده ایم ما یاد گرفته ایم اگر شغلمان را دوست نداریم ، باید عوضش کنیم..
اگر با همسرمان مشکل داریم باید جدا شویم..
اگر با فامیل مشکل داریم قطع رابطه کنیم.......
در حالی که، قبل از هر چيزي بايد تلاش كرد تا بتوانيم ارتباطمان را تعمير كنيم نه تعويض،
اگر همزمان تفکر خود را تغییر ندهیم، بعد از تعويض روابط کم و بیش همان شرایط برایمان تکرار خواهد شد. ابتدا باید درونمان را تغییر بدهیم.
@politicalculture