شیخ بهایی را گفتند خدا را کجا یافتی؟.. گفت:. در قلب کسانی که بی دلیل مهربانند

شيخ بهايي را گفتند خدا را كجا يافتي؟

گفت:
در قلب كساني كه بي دليل مهربانند

@politicalculture