گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
مدرسم آرزوست!.. شهید مدرس در جلسه ۲۱۸ مجلس شورای ملی در ۱۱۰ سال پیش گفت:
مدرسم آرزوست!
شهید مدرس در جلسه 218 مجلس شورای ملی در 110 سال پیش گفت:
" از همان راهی که اموراتمان فاسد شد؛ از همان راه باید اموراتمان را اصلاح کنیم.
در مملکت ایران؛ چهار برادر بودند که اینها با هم مباینت داشتند:
ایرانیان قدیم؛
نصارا؛
زرتشتیان:
مسلمان ها.
بواسطه این که این ها با هم مباینت داشتند؛ مملکت از دست رفت. به جهت این اساس مقدس (مجلس شورای ملی)، این مباینت بکلی باید رفع بشود تا آن خرابی ها را که می دانید، برگردد و آباد بشود، تا این هم نشود، ممکن نیست ..."؛
مدرس در پنج دوره تقنینیه/ص 17.
@politicalculture